מה עלות של בדיקת אולטרסאונד בטן פרטי בבית גדי?

המחיר לאולטרסאונד בטן כולל ביצוע בדיקה על ידי רופא רדיולוג מומחה באמצעות מכשור רפואי משוכלל ופענוח הבדיקה על די הרופא הרדיולוג. מדובר במחיר נוח ביותר ולא מן היקרים בארץ. חשוב לצין כי ברוב המקרים בדיקת US בטן נמצאת בסל התרופות והשירותים של קופות החולים. בדיקת אולטרסאונד בטן פרטי מיועדת לכל מי שאינו מעוניין להמתין שבועות וחודשים ארוכים לתאום הבדיקה על ידי קופות החולים השונות וכן לתושבים שלא נמנים על חברי קופות החולים ואשר יש להם ביטוח בריאות פרטי. במרבית המקרים חברת הביטוח הפרטי משתתפת בהוצאה זו ויש לברר זאת באפן פרטני מול החברה המבטחת. 

המחיר בבית גדי לבדיקת US בטן פרטי הינו 1000 ₪. הבדיקה נערכת באמצעות מכשור רפואי משוכלל, באמצעות רופא רדיולוג העורך את אולטרסאונד בטן, מפענח את הבדיקה ומוסר לנבדק את התוצאות לרבות הסבר ומענה על שאלות בסוף הבדיקה. במהלך השהות בבית גדי, מקבלים יחס אישי ונציג ייעודי אשר דואג לכל הצרכים באפן מידי לפני ואחרי הבדיקה.

כיצד נערך תאום התור לבדיקת אולטרסאונד בטן פרטי? 

ניתן לקבוע תורים לבדיקת אולטרסאונד בטן פרטית בבית גדי במספר דרכים: בטלפון 03-5117648 ולעקוב אחר ההוראות או להיכנס לאתר האינטרנט, בית גדי מדיקל סנטר ולקבוע תור באתר או לכתוב הודעה בתיבת צור קשר ונציגת שרות תחזור אליכם עד 4 שעות מרגע הפניה. בדרך כלל התורים לבדיקה פרטית נקבעים באפן מידי ואף מהיום להיום. בתום בדיקת האולטרסאונד בטן הפרטית, תשובת פענוח הבדיקה נמסרת למטופל באפן אישי ומידי בסוף הבדיקה והמטופל אינו צריך להמתין. זמינות התורים במכון האולטרסאונד בבית גדי היא בין הטובות בכל הארץ.

אולטרסאונד בטן פרטי מחיר

מה כוללת בדיקת אולטרסאונד בטן פרטי?

בדיקת אולטרסאונד בטן פרטי כוללת בדיקת אולטרסאונד בטן עליונה ותחתונה. מדובר בבדיקת אולטרסאונד בטן עליונה ותחתונה חיצונית הנערכת בעזרת מתמר ומכשיר אולטרסאונד המבוסס על ידי גלי קול איברים פנימיים בגוף האדם, על ידי רופא רדיולוג מומחה.

אולטרסאונד בטן עליונה 

הנה בדיקה חיצונית הנערכת באמצעות מתמר הבדיקה בוחנת ובודקת כאבים ותסמינים באזור הבטן העליונה. בדיקת אולטרסאונד בטן עליונה פרטי בודקת מצבים ותסמינים כמו: כאבי בטן, סריקת איברים פנימיים כגון הטחול, הלבלב, הכבד, כיס מרה וכן חשד להמצאות אבנים בכיס המרה. תוצאות הבדיקה ופענוח הבדיקה נמסרות למטופל על ידי הרופא הרדיולוג שביצע ופענח את הבדיקה.

אולטרסאונד בטן תחתונה

מיועדת לסקירה של אזור הבטן התחתונה והמפשעה. הבדיקה מיועדת לאיתור בעיות בתוך כיס השתן והכליות וכן איברי המין והרבייה באזור המפשעה של המטופל, כגון בלוטת הערמונית ועוד.

על ידי מי נערכת אולטרסאונד בטן פרטי בבית גדי?

את הבדיקה מבצע רופא רדיולוג מומחה לביצוע הבדיקה ולפיענוח. בסוף הבדיקה, ניתן הסבר מפורט על תוצאות בדיקת האולטרסאונד בטן הפרטי. חשוב לציין שברוב רובם של מכוני האולטרסאונד בישראל טכנאי הוא זה שמבצע את הבדיקה והפענוח נעשה מרחוק על ידי רדיולוג, מדובר בתהליך מסורבל אשר לוקח מספר רב של ימים. לא כך הוא במרכז רפואי בית גדי. בבית גדי מבצעים את בדיקת אולטרסאונד בטן באופן המקצועי ביותר על ידי רדיולוג מיומן ובעל ניסיון רב בביצוע הבדיקה והוא זה אשר מפענח ומוסר את התשבות במקום למטופל.

מהי עלות בדיקת אולטרסאונד?

עלות אולטרסאונד בטן פרטי מכל סוג הנה 1000 ₪.